۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۸
کد خبر: ۵۹۲۴۱۱
آیت الله توکل:

گرانی ها ثمره عدم نظارت مسؤولان است | مردم با فتنه گران آشتی نمی کنند

گرانی ها ثمره عدم نظارت مسؤولان است | مردم با فتنه گران آشتی نمی کنند
نماینده خبرگان با اشاره به طرح موضوع آشتی ملی از سوی عده ای گفت: مردم هرگز با فتنه گرانی که عزت و اقتدار کشور را خدشه دار کرده اند، آشتی نخواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید رحیم توکل نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری جمعه شب در نشست بصیرتی که در مسجد حیدریه قم برگزار شد، با اشاره به توهین های مکرر فتنه گران در سال 88 نسبت به مقدسات و شعائر مذهبی و دینی گفت: این فتنه گران در روز عاشورا به صورت علنی به شادی کردن پرداختند و عزاداران اباعبدالله(ع) را مورد ضرب و جرح قرار دادند.

 وی با بیان این که حرکت های فتنه گران دشمنان را نسبت به براندازی نظام اسلامی امیدوار کرد، اظهار داشت: اظهارات میرحسین موسوی پس از عاشورای 88 مبنی بر این که حاضران در خیابان ها مردم خداجو هستند، دروغی بیش نبود، زیرا این افراد در خیابان ها اقدام به کتک زدن عزادارن حسینی کردند.

آیت الله توکل با تأکید بر این که مردم از فتنه گران اعلام انزجار می کنند، ابراز داشت: ما تا جایی که فتنه گران توبه نکرده، از مردم عذرخواهی نکنند و به خط انقلاب برنگردند با آن ها خواهیم جنگید، زیرا حرکت فتنه گران در فتنه 88 مبنی بر قتل مردم بی گناه، ایجاد اغتشاش و فراهم آوردن زمینه دخالت بیگانگان در مسائل کشور قابل بخشش نیست.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم به پافشاری سران فتنه بر مواضع غلط و نادرستشان اشاره کرد و با بیان این که همه نظام سلطه و استکبار جهانی از فتنه گران در سال 88 حمایت می کردند، عنوان داشت: برخی با مطرح کردن «طرح آشتی ملی» می خواهند زمینه آشتی ملت با فتنه گران را فراهم کنند، اما باید بدانند که مردم بصیر ایران هرگز با فتنه گرانی که عزت و اقتدار کشور را خدشه دار کرده اند، آشتی نخواهند کرد.

وی با اشاره به این که مردم بصیر ایران حماسه نهم دی را بدون تبلیغات و به صورت خودجوش و جهادی خلق کردند، افزود: هنگامی که مردم دیدند فتنه گران به شعائر دینی و آرمان های انقلاب و نظام اسلامی توهین می کند و قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی را دارند به میدان آمده و دشمنان را متحیر کردند.

 آیت الله توکل با بیان این که درگیری نظام اسلامی با دشمنان بر سر مسائل مبنایی است، گفت: تا زمانی که ما در خط انقلاب، امام و رهبری قرار داریم دشمن به توطئه انگیزی های خود ادامه می دهد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از گرانی قیمت اجناس و کاهش قدرت خرید مردم تصریح کرد: این گرانی ها ثمره عدم نظارت بر قیمت ها است، بنابراین مسؤولان باید نظارت بیشتری داشته باشند و مشکل گرانی را حل کنند./841/پ202/ق

ارسال نظرات